Gratis patronen

donderdag 22 november 2012

Kerst en Creatiefbeurs Antwerpen.

Vandaag zijn we bezig met de laatste voorbereidingen voor de kerst en creatief beurs in antwerpen. Het is altijd een gezellige en drukke beurs. Ik kom daar met veel breigarens o.a voor sjaaltjes en dassen. Veel kleuren katoen voor het haken en ook heb ik sokkenwol bij me. Ik ben nu bezig met het breien van een spiraal of kokersok. De sok waar geen hiel in gebreid hoeft te worden. Op de beurs heb ik de wol bij me en ik heb er ook een patroon van gemaakt wat u krijgt bij aankoop van de wol. Voor de quiltsters die komen heb ik natuurlijk mijn batikstofjes bij me. Ook een nieuwe collectie stofjes die vorige week is binnengekomen.
Dit is een sfeer impressie van voorgaande jaren.

Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...