Gratis patronen

dinsdag 13 november 2012

Libelle Winterfair in Mechelen

Vandaag alles in de auto gepakt voor de libelle winterfair. Het blijft toch moeilijk om steeds maar weer keuzes te maken wat je mee moet nemen. Dit keer heb ik breigarens bij me voor het breien van sjaals dassen en cols. En ik heb pakketten bij me voor het breien van kerstballen maar dan op 2 breinaalden. Voor meerderen was het toch moeilijk om de kerstballen te breien op 4 breinaalden daarom heb ik een patroon gemaakt voor het breien op 2 breinaaldennaalden. Daarnaast heb ik ook natuurlijk de bekende eigen ontwerpkaartenpakketten bij me. En ook heel mooie batikquiltstoffen heb ik in de auto gepakt met voorbeeldquilts waar ik patronen van heb gemaakt. Morgen laat ik foto's zien van de stand.

Groetjes Klazien

1 opmerking:

Merel zei

Veel plezier en succes in België!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...