Gratis patronen

dinsdag 7 januari 2014

Handwerken

Heerlijk daar hebben we weer tijd voor. Het balansen is klaar en nu mag ik weer breien, quilten enz. Dat doen we natuurlijk ook op onze wekelijkse handwerkmiddag op dinsdag in de winkel van 13.30-15.30 uur in de winkel. Je kunt dan gezellig aanschuiven met je eigen brei, haak of quiltwerkje. Koffie en thee staat klaar en natuurlijk iets lekkers.
Zelf ben ik hier mee bezig. Het wordt een vest dat weet ik al wel. Verder ontstaat het patroon tijdens het breien. Dus ja er is geen bestaand patroon van. Dat maak ik er straks zelf bij. 
Van deze stola is het begin door een klant gebreid maar zijn vond hem niet leuk meer. Ik heb de stola afgemaakt en nu een nieuw model erbij in de winkel. Hier is er meer over te zien.
Vanmiddag gaan we ook kleurtjes uitzoeken voor de Crochet along. Wegaan dat hier doen met een paar mensen.

Mijn website heeft groot onderhoud gehad dus zijn we nog hard bezig om alles er weer goed en netjes op te krijgen.

Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...