Gratis patronen

zondag 30 maart 2014

Workshop entrelac breien

Dat was en is een workshop van Wieke van Keulen. Een aantal maanden geleden is die workshop bij ons in de winkel gegeven. De deelnemers waren erg positief over de workshop. Ze zij allemaal heerlijk aan het werk gegaan met nieuwe projecten. Gisteren kwam een mevr bij mij in de winkel met toch wel een heel mooi resultaat van deze workshop. Ze had eerst een paar kussen gemaakt en nu een prachtige tas. En ja hoor daar mocht ik een foto van maken.
Deze tas is het geworden en ook nog een mooie voering erin. Vergeten om een foto van te maken. Nu gaat ze nog een tas maken want er waren meerderen die haar tas mooi vonden. Mochten er nog dames zijn die ook graag die workshop willen doen. Dat kan nog op 19 april van 13.30-16.00 uur bij mij in de winkel. Wieke van Keulen is er dan weer. Er zijn nog enkele plekken vrij.

Groetjes Klazien

4 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Wat een prachtige tas! Complimenten hoor. Gemaakt door mevrouw Van Ommen?!? Moet haast wel. Héél knap. Mocht je haar nog voor 19 april ontmoeten, geef dan mijn complimenten door en het zou héél leuk zijn als ik de tas de 19e live mag zien. Groet, Wieke

els zei

wat een leuke tas is hier ook een beschrijving van

Klazien zei

Wieke ik heb het haar al gevraagd. Dat gaat denk wel goed komen.

Klazien zei

Els er is geen patroon. Deze mevrouw heeft deze tas gemaakt n.a.v de workshop van Wieke van Keulen. Zij heeft dit zelf bedacht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...