Gratis patronen

maandag 29 december 2014

Lekker bezig

Zoals in mijn vorige bericht is te lezen was ik al weer met een nieuw project begonnen. Dat is inmiddels klaar maar de foto moet ik nog maken. Ondertussen ben ik ook weer aan het haken gegaan.
Deze ben ik nu weer opnieuw aan het haken maar dan met dit garen.
Sinds kort hebben we dit garen in de collectie in veel kleuren.
Met dit garen kan je bijvoorbeeld ook heel goed de nieuwe deken CAL 2015 haken.
 Dit is het begin van de deken maar dan dus in andere kleuren.
En ja ik kreeg ook weer zin om een nieuwe quilt te maken. Dit is het begin. 
Binnenkort meer hierover.

Groetjes Klazien

2 opmerkingen:

Anita A zei

Leuk blok Klazien !!!

Klazien zei

Dank je Anita. Het is super leuk om tedoen. En zomaar achter de naaimachine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...