Gratis patronen

zaterdag 17 januari 2015

Borduren, randje per week

Jaren geleden borduurde ik heel veel. Door alle drukke werkzaamheden komt het er niet van. 
Nu heb ik besloten om daar toch maar weer eens mee te beginnen.
Ben nu begonnen met het Randje per week. 
Dat houdt in dat er 2 randjes geborduurd moeten worden. Mijn stof is 8 cm breed. 
Dus je begrijpt het wel dat moet toch te doen zijn.
Dit is mijn randje van de week. De eerste 3 weken zijn nu geweest. 
Ik borduur op aidaband van 8 cm breed met 1/6 dmc draadje. 
Het aidaband heeft een mooie gekleurde afwerkrand.
Hier zijn nog veel meer kleurcombinaties. 
Daar heb ik pakketjes van gemaakt.

De patronen kun je elke week hier downloaden
http://randjeperweek.blogspot.nl/


Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...