Gratis patronen

maandag 25 mei 2015

Het einde van de stola is in zicht

Zo begon het 2 maanden geleden met deze stola.
Dit weekend heb ik gebruikt om de stola af te werken. 
Het breien was al klaar maar de bies moest nog helemaal tegen gezoomd te worden. 
En dat is een behoorlijke afstand kan ik jullie vertellen.
 Maar ja uiteindelijk was ik daar mee klaar.
 Nu zit de stola in de wasmachine met als wasmiddel Eucelan.
Het blijft spannend hoor om je breiwerk in de wasmachine te doen 
maar ja ondertussen doe ik het zo vaak.....
Het eindresultaat kan ik jullie dus nu nog niet laten zien.

Wat ik wel weet is dat we cursus gaan geven in het breien van een stola in fair-isle techniek.
Ik merk van klanten dat daar veel vragen over zijn en daarom gaan we die cursussen in plannen.
Jullie kunnen me al wel laten weten hoor als er belangstelling voor is door een reactie te plaatsen onder dit bericht.
Het wordt een cursus inclusief materiaal en gaat bestaan uit 2 dagdelen.
Binnenkort meer hierover en ook data.


Groetjes Klazien

1 opmerking:

Sil zei

Hoi Klazien,

Ik zou dat dolgraag gaan leren!
Laat je weten wanneer de cursusdata zijn?
Hartelijke groet, Silvia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...