Gratis patronen

zondag 17 januari 2016

Haken, haken en nog eens haken......

Wat is haken toch heerlijk om te doen.
En zelf ben ik ook erg blij met de Scheepjes Catona katoen.
De 25 grams bolletjes zijn toch heel fijn als je graag met veel kleuren wil werken.
Vandaag weer wat zitten haken. 
Gisteren heb ik in de winkel een aantal kleuren bij elkaar gezocht.
En dit is dan het eerste wat ervan gehaakt is.
En deze heb ik afgelopen week al gehaakt.
Uiteindelijk gaat het 1 project worden.
Maar dat duurt nog een poosje.........
En ook zijn we vorige week met een aantal mensen bij mij in de winkel begonnen met een CAL.
Wij haken mee met de Mitch 'n Match deken.
Week 2 is nu ook klaar.
En zelf haak ik met tweedwol in 1 kleur.
Zoals jullie merken heb ik een website aangemaakt voor Tweedwol.
Als groot fan van tweedwol vond ik dat leuk om te doen.
Binnenkort komen er nog meerdere garens bij.


Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...