Gratis patronen

vrijdag 13 mei 2016

Stola's en nog eens stola's

Het blijft leuk om stola's te haken.
Je kan ze ook veel gebruiken.
Momenteel ben ik nog bezig met de Zomerse stola van de Lammy Yarns multi katoen.
Hier kun je het begin zien.
Ondertussen ben ik al wel een stukje verder.
Zelf vind ik het erg mooi al die keuren.
Echt zomers.

Maar ja het gaat ook al weer kouder worden.
 Daarom heb ik een aantal proeflapjes gebreid.
 Momenteel worden er veel vesten gebreid.
En dan op dikke naalden en met meerdere draden samen breien
o.a.de bernadette vesten
 Nu heb ik wat proeflapjes gebreid op nld 12 de bovenste foto's.
 En op nld 10 de onderste foto's.
Mijn voorkeur gaat uit naar naalden 10. 
Dan brei ik met 3 draden tegelijk
Dit is het begin van .......
Daar binnenkort meer over.


Fijn weekend
groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...