Gratis patronen

zaterdag 6 augustus 2016

Vakantie voorbij

Vanaf dinsdag zijn we weer in de winkel.
En ik moet zeggen, ik heb er wel weer zin in.
En ja dan hebben we ook gelijk weer onze handwerkmiddag van 13.30-15.30 uur.
 Hier heb ik er al eens over geschreven.
Voor de vakantie kregen we nog mooie nieuwe breigarens binnen.
En het is toch heerlijk om daar wat mee te gaan doen.
Het begin is er al wel maar nu nog uitwerken verder.
Deze foto liet ik in mijn laatste blogje voor de vakantie  zien.
En ja in de vakantie natuurlijk wel even wat uitgeprobeerd.
Het is nog maar een klein stukje. Een sneak previeuw.
Binnenkort meer. Maar het is wel geweldig garen om mee te werken.

Vanaf nu de batikquiltstoffen voor € 10.00 per meter.
Minimale afname 0.50 cm per stof. 

We hebben nog t/m dinsdag 7 augustus gratis verzenden.


Veel brei en haak plezier.

Groetjes van Klazien

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...