Gratis patronen

zondag 26 maart 2017

Sokken breien verslavend????

Sokken breien is erg leuk om te doen.
Een mooi klein project wat je ook makkelijk mee kan nemen.
En er zijn zoveel mooie sokkengarens tegenwoordig.
Van sommige garens is het soms mooier om een stola van te breien of te haken.
Want ja een sok zit wel aan je voet en dat ziet niet iedereen.
 Het begin van mijn eerste sok op de rondbreinaald.
 Dat is nu een paar sokken geworden van dit mooie sokkengaren
 Tja en dan begint de verslaving enigszins te komen
Dit is het begin van mijn 2e paar sokken op de rondbreinaald.
De rondbreinaald was namelijk wel een dingetje.
Breien op een rondbreinaald is heerlijk maar voor sokken....
Nou ik kan vertellen. Het bevalt  me prima.
 En ja de eerste sok is al weer af. De tweede ben ik aan begonnen.
Deze sokken worden gebreid van een 6 draads sokkengaren Hot Socks Salsa

Fijne zondag verder
Groetjes Klazien

2 opmerkingen:

anja zei

En voor je het weet brei je al je sokken 2aat (2 at a time) oftewel 2 sokken tegelijk breien op 1 rondbreinaald! Ik zou niet anders meer willen, en dan wel van teen naar boord gebreid, zodat je geen naad hebt bij de tenen en je het boord zo lang kunt maken als het garen rijkt.
Veel plezier ermee!
Anja

Klazien zei

Momenteel brei ik nog 1 sok tegelijk.
Maar wie weet wat ik nog ga doen.
Maar het is wel leuk en verslavend.
Groetjes Klazien

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...