Gratis patronen

zaterdag 22 april 2017

Durable cosy baktus en verloting.

Sinds kort hebben we de Durable Cosy in de collectie.
En ja dan vind ik het leuk om er ook iets van te maken.
Ik heb ervoor gekozen om een baktus sjaal te breien.
 Dit is het garenpakket wat ik ervoor gebruikte.
Het begin van de sjaal
De sjaal klaar maar dan liggend
En hier op een pop.
 
Zelf vond ik het heel erg leuk om te maken.
En omdat het een nieuw garen is heb ik besloten om 1 pakket te verloten.
Het pakket kun je winnen als je onder dit blog een reactie achterlaat.
Dat kan tot maandagavond 18.00 uur
Over de kleur is overleg mogelijk.
Maandagavond maak ik de winnaar bekend.


Groetjes Klazien

32 opmerkingen:

Yasemin Armut zei

Lijkt me super leuk om dit te krijgen,heb nog geen enkel sjaal wie weet een kans om zo eens een te maken???💖💖

Kylie Stend zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kylie Stend zei

Ik zou er graag 1 breien voor mijn oma. Zij heeft mij heel vroeger leren breien en sinds kort heb ik dit weer opgepakt. En zeker nu haar gezondheid haar in de steek laat, zou ik dit haar graag kado geven

Thea van Ark zei

Super leuk gemaakt Klazien en ik vind 't een top actie van je dus doe heel graag mee ....wordt lastig kiezen maar ik ga hard duimen....Fijn weekend !

Claudia Sanders zei

Lijkt me super om te maken ben zo benieuwd naar dit garen....fingerscross

diane zei

Lijkt me geweldig en de kleur waarin je de sjaal hebt gemaakt is werkelijk prachtig!!!! Ik zou hem heel graag maken! Superleuke actie!!!

danielle kwakkel zei

Wat een mooie kreatie Klazien!
Wouw.
Vindt de sjaal super,wat een leukert

Corrie zei

Lijkt me een leuke sjaal om voor mijn dochter te maken.

grietje hameeteman zei

Lijkt mij een leuke sjaal om voor mijn moeder te maken.

grietje hameeteman zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Sabine Bosman zei

O wat leuk dat zou ik graag winnen. En proberen te maken. En anders mijn moeder hihi

Terray zei

Zit er ook een workshop "ik leer breien" erbij ;-) Wat een leuke sjaal! Helaas kan ik niet breien *U*

bettina zei

Leuke actie om dit garen eens uit te gaan proberen!

simone de veen zei

Wat een gave sjaal! En wat een mooie kleuren. Ik zeg tijd om eens te leren breien :-)

josé Welink zei

Wat een mooie sjaal
Kan helaas niet breien maar een baktussjaal haken lukt me wel!

Ineke zei

Wat ben je weer lekker creatief bezig geweest. Nu ik nog ��

Avddvs zei

Wat mooi!!! Ik zou graag dit garen willen proberen en zo'n mooie shawl maken!!

Ynke zei

Wat een mooie baktus sjaal! Het combinatie van 'cosy' en baktus is perfect.
Je krijgt er spontaan een warm gevoel bij...

diana jansen zei

Wat een schitterende kleuren combinatie!
Ik ken een oudere dame 80+, ben zelf 40, geen familie.
zij is helemaal gek van paars.
ik zou hem graag aan haar willen schenken,
nadat is gemaakt is uiteraard.
Gewoon omdat het kan☺

Bea de Veen zei

Ik zou graag het pakket winnen voor mijn dochter Simone die al meer dan een jaar op de bank zit. Ze kan iets breien maar we gaan haar dat dus beter leren.
We duimen.

Anoniem zei

oei wat een mooie kleuren ! lijkt me geweldig om te maken, waag dus graag een kansje!
groetjes mar broeders

IngridR zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
IngridR zei

Wat een mooi pakket. De naam cosy klinkt als fijn zacht garen. Zou het graag uitproberen. Prachtige kleurencombinatie!

Annet van der Zwaan zei

Dat lijkt me leuk om te winnen. Ik ben alleen niet zo'n breier, ik haak liever. Maar er zijn vast wel patronen te vinden om iets te haken met dit leuke garen.

Anoniem zei

Oh enig!!!
Wil hem graag breien🤗
Groetjes corrie trommel

Anoniem zei

Wat een mooie wol, en een supermooi patroon. Ik heb er vaker naar gekeken, maar nog niet gekocht. Lijkt me geweldig om hier een mooie sjaal van te maken voor mijn moeder.
Groetjes Greta Okken

Anoniem zei

Daar haal ik graag de breinaalden de koker voor uit... wat een leuke sjaal.. een deze kleur is helemaal top
Sandra van Galen

Elsanna zei

Ik weet iemand voor wie ik deze heel graag zou willen maken omdat ze wel wat warmte kan gebruiken. Kleur niet belangrijk, warmte wel.

Bernadet ter Velde zei

Wat een leuke actie!!
Je weet van mijn verslaving; ik hoef dus niet uit te leggen waarom...��

Marjan verbaan zei

Op dat is erg mooi zou dat wel willen maken eens een keer met mooi garen

Klazien zei

Bea de Veen je duimen heeft geholpen.
Dankzij manlief die het nr heeft genoemd heb je gewonnen.
Dus dochterlief kan aan de brei.
Groetjes Klazien.

Knutselpret zei

wat leuk daar doe ik graag aan mee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...